Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, July 22, 2008

Pertandingan Tenpin Boling Kelab2 Kereta

Berikut ku lampirkan segala gambor, ceritanyer nanti.....

Bergambor beramai2 di luar Mega Lanes....

Panas2 pun sanggup berposing!

Beria2 gaya, yang menemuramah dan yang ditemuramah....

Main macam hampeh, pun boleh menang ker? Tula, org suruh practise, tak mau!!!

Biebo kalau jumpo Shery memang gitu.... Nik, lama tak nampak?

Kenapa heroku tak berstoking?

2 couple a.k.a quartet

mini technician.....

Ntah tgh wat per tak tau, aku main snap jer....

Dah org suruh pose, apa lagi.....

Rafiq dikelilingi oleh dayang-dayang...

Org pertama & terawal pakai kasut, dari pintu bilik tidur nih....

wajah2 pengasuh anak2 aku....

Gambar aku menyibuk kat meja registration....(tumpang glamour)

Nurwani KCT...

Pasangan yang menghairankan mata yang memandang.....

Maaflah yer, bila dah buboh gambor dulu, maleh pulak nak taip story pepanjang, memang seronok, tapi ada banyak juga perkara yang membuatkan aku dan KRZ terasa jemu.... dan bosan ya amat!

1. Lane problem

2. Memikiokan tentang kewangan KCT: Sepatutnya kita buat tournament, kita nak lah ada dana yang akan masuk dalam KCT, tapi sebaliknya yang berlaku, dana KCT pulak yang kena keluar... mau taknya, hadiahnya bukan main hebat, barangan hamper pulak bukannya yang cap ayam.... tak tahulah....

Aku cuma berharap agar ahli 2 KCT cepat sedar dan segera membuat inkuiri tentang kewangan kelab, bukan niat aku nak menghasut, tapi sepatutnya KCT menjaga kebajikan ahli.... ini, sebaliknya berlaku.... patutnya dengan menganjurkan tournament hari tu, bolehlah KCT belanja ahli makan ker, buat bagi semua orang rasa.... tapi kalau takder untung, nak buat apa kan?

Hilang sakit kepala aku bila dah taip semua ni.... Kejap lagi, aku tambah cerita baru....sehingga berjumpa lagi, babai!!!!!!

1 comment:

Arechick Lana said...

muhahahaha!!!!xleh blah nama kush jadik sherry!!!!mencik laaa..lagi glamer dr acik!!wakaka

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog