Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, July 23, 2008

CERITA TAMBAHAN

Rabu/Wednesday 23rd July 2008 Hari Rabu standard la, ada Ko-Kurikulum, sampai2 skul, terus tgk Pengakap.... sampai lewat sikit sebab aku sakit perut da.... pas pengakap, aku naik opis, memang jadi rezeki, ada budak antar makanan, katanya "Ustazah kata bagi kerani...", aku yang tak kerani pun melantak okey, rasanya sangat sedap, cuba teka apakah ia? Jeng....jeng.... jeng.....
Nasi Kerabu Ustazah.... Terima kasih buat Lea yang buatkan air milo sedap
dan Zia yang tolong cubitkan ikan...
Lepas tu terus waktu permainan, jadi cuma tengok budak bermain sukan pilihan mereka saja.... jadi kami pun open table.... ahli forum pertama:- Nor,

Kedua:- Atul, ketiga:- Sue, Keempat:-Khaty, Kelima:- Mas, keenam:- Erli, ketujuh:- Hana,

kelapan:- Wawa & Ana (Pemerhati Bebas), kesembilan:- Mary.... memang macam2 cerita, sukan, mesin fotostat, gaji, dg, duit, atm, minyak wangi, pampers, hakim, pengacara, pakaian beragam.... dan banyak lagi.... Kat sebelah kami ada lagi satu group iaitu group gentlemen... Bos tetiba menyampuk suruh beli baju....ni ha antara sample,aku pun terbeli gak tp bukan untuk aku, utk KRZ, harap2 dia suka.... Itu saja untuk hari ini.... mana adik aku ni, demam agaknya, kesian.... apapun....Wassalam.....bye!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog