Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, July 17, 2008

Insaflah wahai insan!!!!!

Ni kejadian yang masih fresh, tak sampai 5 jam pun.... Selepas aku memandikan diri, (aku mandi lewat sebab sejuk sangat...), anakku yang sulung iaitu Cik Fatin menghulurkan telekung (telekung tu aku beli waktu g camping kat Kedah, khas untuk Fatin)... "nak solat apa?" aku tanya dia, aku tgk jam, pukul 12 pon belom... Fatin jawab "Nak, Nak!", yang aku faham, dia nak pakai dan nak solatla.....
Nilah muka Fatin dah siap pakai telekung...
Yang kelakonya siap ada bunyi macam bila org tua sembahyang, sui sui sui, kononnya dia pun bacalah ayat-ayat......
Gambar yang ni, dia rukuk, tapi kepala cecah pulak kat sejadah tue...

Sujud bebrapa kali...

Bagi salam...(buat2 tak nampak jelah kain lap kaki depan pintu bilik air tuh!)
Berteleku....
Tak sampai 5 minit, dah nak bukak...
Dah bukak....
Lipat sejadah pulak....
Macam mana ni?
Berdiri pun tak boleh...
Last2 aku yang kena lipat.... Hai anak bertuah!!!!

1 comment:

Arechick Lana said...

hehehehe..sooOoo sweet cik patin!muahh!sojuk perot kak pidah gandung iyer..huhuhu~!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog