Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, July 16, 2008

Kenangan bersama BET....

Alkisah, dahulu kala, aku ada guna sebijik kuncil yang kunamakan BET. Tapi umur BET tak panjang, BET sempat berjasa sampai 1 Mei 2004, dimana kami mengalami kemalangan yang dahsyat.... eeeiiii dahsyatnya.... Sampai sekarang aku boleh ingat lagi kejadian tue.... aku dodo siap terlentok lagi kepala aku macam ayam kena kepak tengkok, pastu tetiba aku sedar tapi gelap semuanya, terus aku jerit panggil KRZ, pastu yang aku ingat kaki aku tersangkut bawah dashboard BET dan KRZ terus keluar dari BET... KRZ terus jatuh, pastu aku dengar org ramai tanya aku, ok ke tidak, aku pun mengadu kaki aku tersepit, bila KRZ dengan kaki aku tersepit, dia bingkas bangun... nak selamatkan akulah tue... HERO sungguh!!! Kaki aku luka sikit jer, tapi KRZ yang paling dahsyat, tangan, kaki.... sampai sekarang, dia terasa sakitnyer tau.... kami dibawa menaiki ambulan ke Hospital Putrajaya... dapatlah setiap seorang beberapa jahitan.... Pastu, my Big Bro, Aremso bw kami p makan pizza kat Banting (tempat buat report: eksiden kat Dengkil), dahlah masing2 pakai kain batik termasuk KRZ.... bila kenang balik, lucu jugak.... siap makan seafood pizza pulak tuh.... tak ingat diri yang tengah sakit tu..... Tamatlah riwayat BET......

1 comment:

Arechick Lana said...

uiik...KRZ cam hero industan la plak ek..ke hero tamil?gagagagaga~!dh alang2 pakai kain pelekat,golek2 la atas rumput!paddayappa!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog