Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, July 16, 2008

Kisah Kami Sebelum....

Kebanyakan orang sukar untuk mempercayai bahawa sesungguhnya kami tidak bercinta sewaktu kami 3 tahun di M4P, nak buat macam mana, memang itulah kenyataannya... 3 bulan praktikum di SK Hutchings juga tanpa ada bibit cinta,
cuma pada hari keluarga SK Hutchings
(selepas tamat praktikum, tau!) secara rasmi, kami berkawan...

Gambar pertama berdua.....

Susah juga sebenarnya nak berkawan nie rupanya, almaklumlah, sebelum berkawan ni, kami masing2 dah ada colan.... jadi kawan2 semuanya tak dapat terima, kami masing2 dituduh perampok kekasih orang...

Walau apa pun....
Kami lalui dengan tabah hati... hal keluarga pun, masalah juga, tapi sebab family, mereka faham juga... kami bertunang 26 Ogos 2004 . Waktu bertunang ni, kami bagi semua barang hantaran, nak tahu, aku dan kawan baik aku, Alinda + adiknya Ashikin yg pulun berhempas pulas buat semua barang hantaran..
Selepas selesai bertunang, bertukar2 barang hantaran, kini tibalah masa untuk bergamborrr....
akhirnya kami bernikah... pada 1 Oktober 2004.... Maaflah yer, aku nie insan yang sangat simple, aku mekap sendiri jer waktu nikah ni, boh bedak, calit lipstick sikit, jadilah....

Nie gambo sebelum nikah... tunggu Tok Kadhi...

Alhamdulillah, sekali lafaz jer....

Dah sampai rumahku selepas nikah di masjid....

Kendurinya lewat tau... kalau ikutkan kami malas nak berkenduri ni, tapi family punya kehendak, ikut jugaklah... bersanding pun ala kadar je, aku malas sebenarnya, tak termaktub dalam hukum pun kawin kena bersanding, itu adat hindu, tapi org dah sponsor pelamin, aku duduk jugak, dan senyumlah ala kadar... gambar yang elok pun tak der tau tak!!! Mujurlah bespren aku sponsor aku makeup, puas jugak dia dan adiknya mengerjakan aku yang tak pernah real punya make up!

Kad jemputan buat sendirik jer.....

Zaman tu kira dah cun la nie...

Memang boleh nak promosi diri sendiri dengan letak gambar, tapi aku tak suko, nanti org buang atau pijak2 jo gambo aku ngan KRZ kan....

Ni jer gambar terbaik kenduri kat umah aku...

Ngan Bang Long & Dibah ( Anak2 bespren aku kat Johor dulu)...

Seminggu pas kenduri kat kg aku, balik kg KRZ pulak, pun sama tak delah besar2an, sederhana jer... tapi sempat gak p studio amik gambo.... tapi mekaplah pulak tak seberapa.... yelah Rm50 jer upahnyer....

Hang KRZ bergambar dengan anak2 menakan aku

From left: Asri, Amni, Kak Lin, Amri, Fifi

KRZ bersama bestfriend KRA

Aku dengan Big Bro Aremso and family

Tamatlah kisah sebelum sampai kenduri kawen.....

1 comment:

Arechick Lana said...

muhehehehe...comey jerk ek dedolu.ops.skang pon comey gak apa...*bkn ayat bodek*

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog