Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, July 16, 2008

Politik....politik... aku dah bosan!!!!

Malam tadi aku beria2 tunggu cerita Dendam, sebab dah terlepas first two episodes, tgk kat tv3.com jer kan.... tengok2 ader debat.... Hampeh!!!
KRZ beria2 benar nak tgk, aku pun layan sekejap, kepala dah berat, ajak KRZ dodo, bwk lah si kecik 2 org tue.... Masuk bilik, KRZ bukak tibi dalam bilik pulak, aku sebenarnya nak tido, sakit kepala tahap mengong dah, 'terlayan" jgk debat tue.... Citer pasal politik ni, KRZ ada menyertai satu kelab yang bernama KCT. Penat jugak memikiokan hal KCT nie sebenarnya.... ada masalah dalaman yang kronik dan kraktikal....

Oleh sebab blog ni untuk tatapan umum, maka tak dapat aku nak ceritakan apa kebendenyer yg problem...

Sebenarnya kami sekeluarga sayang sangan ngan kelab nie, tapi tula..... salah pembawakan ker... tak tahu pulak nak kata apa.... dengan adenye kelab ni maka kami selalu p jalan2, kami ada kelab NURWANI... tapi secara tak rasmi la....

Katanya ada lawan boling minggu nie, aku dilantik kononnya sbg bendahari, haram satu benda aku tak tau pasal kewangan, biarlah mereka yang menguruskan, nanti ada shortage, aku tak kena kan? Tak per.... kita tunggu dan lihat apa yang bakal terjadi hujung minggu ni.... JUST WAIT AND SEE!!!! I bet i'm not going to be happy....):

3 comments:

bangrudy said...

sama bang, aku juga sudah bosan sama politik. Lebih baik mikirin ekonomi dan persaudaraan untuk perdamaian. Salaaaaaaam !

Arechick Lana said...

hehehe..politik tu lauk la kak..bosan gak!cam huru hara dh jadiknya..KCT pon ada konflik politik ka?konflik umahtangga slalu la dengo..mukekekeke~!

Aidafidah said...

tulah ko, acik, jeles gak aku tengok kau... happy selalu... sebab tu aku suka datang, jumpa korang, barulah happy, kalau tak...hampeh!!!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog