Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, August 8, 2008

Bendera yang cantik & Fatin check gigi

Pagi ni agak kecoh, ade kes ...parents ugut cikgu... tapi aku malas nak citer dalam nie, takut jadi kes besar pulak.... jadi kita teruskan .... Hari ni kebanyakan murid ada bendera waktu nyanyi lagu keranamu.... jadi memang cantik scenery nya.....saksikan..... Pastu aku bawak Cik Fatin g check gigi.... KRZ ada sekali,memang untuk kanak2 setiap Jumaat petang jer, gigi Cik Fatin ok, aku cuma risau jer sebab dia malas nak gosok, aku tonyoh guna kain jer setiap kali mandi...... Sekejap jer pegi check nyer... Lepas tu kami balik dan terus dodo.... Aku terjaga kul 5.30ptg, tengok KRZ sedap jer dodo ngan anak2.... Perut punyalah lapar, ajak KRZ pegi pasar malam, jalan kaki jer.... Tak sampai seploh minit, kami sampai.... Nampak raja buah,tak beli pon.... tak teringin.... Kendian, mesti ado muko aku kan....Pastu, snap gambor org beli air.... Tak beli banyak pun, Yong Tau Fu berharga RM10.00, kulit ayam goreng - RM1.00, Ayam Goreng Uncle Bob RM4.20... itu jer... Setelah membeli, kami pun pulang, kelihatan Rafiki diatas stroller, dan KRZ mengangkut Cik Fatin....Wassalam...

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog