Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, August 20, 2008

KCT ke Pengkalan Balaks...

Bila menengok blog adik aku yang buat muka stem makan dorian, aku teringat waktu rombongan KCT ke Melaka dulu pon ada gak gambor pelbagai ragam manusia yang burok lantak dan muka stem makan durian, kini aku akan paparkan yang mana burok lantak, yang mana yang begitu menghayati nikmat makan dorian.... KRZ yang belanja kami semua tau...memang dia macam tu, suka nak belanja org.... sama jugak macam aku, sebenarnya kami suka bagi org makan, macam terhibur bila tengok org makan.... Bersama ini aku lampirkan gambor2 yang aku suka sangat, nampaknya saat2 seperti ini sukar untuk kulalui lagi, Ini pulak Siti yang menjaga Rafiki....Ini adalah kenyataan kerana.....KCT menuju kehancuran!!!!

2 comments:

Arechick Lana said...

wakakakak..sangat la buruk upe ku itu wahai akak..mengapa akak tepekkan di sini???bisa menjatohkan saham okkkk.mukakakak

Aidafidah said...

Burok rupa takper, jangan burok jiwa.... Tapi tak burok pun akak tengok... huduh adalah... hahahhahaha

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog