Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, August 20, 2008

Exam Day....

Tuesday
19th August 2008 - Exam Day
Bertempat di SMK Damansara Jaya, KRZ menghantar aku ke sana, sambil2 tu dengar dia ber qso dengan geng SCS.... best juga.... bercambah minat....Sambung semula cerita exam, setiap kakitangan kerajaan yang sudah disahkan jawatan boleh menduduki peperiksaan PTK nie.... 2 paper, Umum dan Khusus... yang umum ni aku dah lulus tahun pertama aku amik dulu, tinggal yang khusus je belum lagi.... fungsi exam ni, menaikkan gaji yang ciput kepada yang lebih dari ciput tu....
aku sampai lambat, org dah mula.... dalam 20 minit aku dah siap,
aku pikir kalau aku tunggu sampai kul 12.00 pun, bukannya aku nak tukar jawapan kan? jadi 11.40 aku dah blah....Terkejutlah KRZ dengan kecepatan ku itu.... dahlah masuk pun lewat, keluar pulak awal... harap2 lulus lah.... aku nak rehat pulak lepas ni, malas dah nak amik ujian....

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog