Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, August 5, 2008

Fatin kena p klinik....

Alkisahnya pagi2 tadi, aku n KRZ bawak Cik Fatin g klinik untuk check up.... Aku abis kelas kul 10.10, terus balik umah.... tgk KRZ dah siap anak2... punyalah comel, pakai baju askar kedua2nya..., lepas siap... kami bergegas ke klinik yg terletak di SB.... Mula2 amik no kat sini, ni ha nombornya,kendian masukkan dalam bakul untuk registration....dah register, kad perlu dihantar ke bakul dihadapan bilik pemeriksaan....aku pun terkejut tengok bakul tu, cantik.... terus Cik Fatin nak pegang, ala2 bagi telur kat kenduri kawen...sementara tunggu nama dipanggil, pergi timbang dulu, berat Cik Fatin hanya 10kg jer....Cik Fatin dah tak sabar terus ajak aku p taman depan bilik pemeriksaan tu, dia pun naik slide, sebelum slide, swing dulu.... puas main, KRZ lapar ajak pegi kantin, last2, Cik Fatin yang dapat makanan...Kemudian, aku snap gambor KRZ tgh main dgn Rafiq....Tengoklah betapa gembiranya si Rafiki....selepas buat appoinment baru....6 bulan lagik baru kena pegi check cik Fatin.... kami pun nak keluar, tup2 ada sebijik bas kat depan pintu.... aku pun suruh Cik Fatin naik bas, sebab dia tak pernah kan..... tu pun suruh aku pegang tangan, lihatlah aksinya.... Pastu, bila balik.... KRZ singgah Anwar, order capati dan roti telur bawang, makan, ....pastu KRZ hantar aku balik, aku pun bergegas g skul, ada meting dan kena pergi skbud2, meting jugak.... arrrrrrrrrrggggggggg..... penat......to be continued....

1 comment:

Arechick Lana said...

g checkup eh..ingatkan cik patin sakit jangkit virus acik..huhu.neway rafiki gan cik patin mmg comeyyyyyyyyyyyy~!moch!moch!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog