Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, August 14, 2008

Meting Pengakap di Shah Alam....

Aku p school macam biasa, balik school dalam 1.30ptg, mandi-manda, terus siap untuk g Shah Alam, ada mesyuarat pemimpin pengakap Daerah Petaling.... biasaklah, aku g ngan KRZ..... ntah ngape, aku tak snap sebarang aksi ketika dalam perjalanan ke sana......
KRZ dengan Wan... makanan yang disediakan... Time ni aku belum amik lagi, sebab semua orang pun belum makan!!! Bila time makan, aku sibuk mengambil kuih cucur badak yang sungguh sedap!!! 4 bijik aku makan....
Suasana meting... aku ngan Puan Zie, (baru dapat tau dia dah kawen dan dah berbadan dua sekarang yer.... tahniah!!!!)Pastu sebelum balik, ada team meeting,
inilah team pengakap aku.... Mr. Ngoo adalah penolong pesuruhjaya.... Tamat sudah perjumpaan ngan team pengakap, KRZ berdesup balik menjemput anakanda2 tercinta.... Rafiq dgn Mak Sal, Fatin baru bangun tido berlari mendapatkan kami.... Fatin dimandikan oleh Mak Sal..... Tamat......

1 comment:

Arechick Lana said...

pergh...skill btol mandi lam besen gitu...nak join!!!ngeeeee~!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog