Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, August 19, 2008

Melepak di Shah Alam....

Malam Ahad, KRZ bersiap untuk mendaki gunung Irau..... sebenarnya aku nak sangat pergi, tapi, takpelah takde rezeki.... inilah dua keping gambar KRZ yang sempat aku snap masa dia tengah setting beg.... Pastu hari Ahad, lepas makan, kami pergi ke tasik Shah Alam untuk berehat dan menenangkan minda.... aku memang suka sangat pergi lepak tepi tasik.... Rafiq yang ceria.... Sampai tasik, bentang tikar..... Fatin siap berbaring-baringan.... Rafiq dengan Tok.... Bagi ikan makan, kelihatan labi2 yang sangat2 slow.... memang tak dapat nak makan sebab ikan2 tu tersangatlah lincahnyer... Rafiq pun nak tengok ikan....(didukung maksu) Lepas tu kami p Alam Sentral, sowi takdak gambo sebab maleh nak ngambik.... aku ada beli keronsang untuk dijual, nanti aku promote ye.... Kendian, cecadangnyer nak balik umah mak aku, tapi takdak org pulak kat umah....kami terus g tesco.... sampai tesco... semua menuju ke toilet plak.... anak2 aku biasaklah, masing2 wajib mandi kalau tidak mereka akan mengamuk sakan.... tak tahan panas.... Kemudian bonda dan adik2 singgah kedai roti.... mula2 tengok2, lepas tu beli2 pulak.... kelihatan Naz sedang membetulkan tudung.... Nad & Bonda..... On the way balik umah, aku call Pakchu... dia suruh aku bawak bonda p umah dia malam tu jugak.... jadi bila kami sampai umah, sempat mandi jer masing2.... memang bajet nak makan kat umah dia pun....(memang aku dah letih & tersangatlah maleh nak memasak...) Ini air yang dihidangkan.... Waktu gambo ni diambil, semua org mampu bertahan lagi.... sampailah dalam kul 1 tu baru kitaorang pulang.... penatnyer.......ZZzzZZzZzzzzZZz....

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog