Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, August 29, 2008

Selamat Menyambut Ulangtahun Kelahiran!!!

Hari Rabu bersamaan 27 Ogos juga adalah ulangtahun kelahiran anakandaku yang pertama, Fatin... bersamaan dengan birthday adik aku, Acik.... aku memang sedia maklum tapi macam malas nak kecoh.... aku g skul macam biasa... kat computer lab, aku sempat nengok blog adik aku ni..... Menemani aku di situ, Hana....dan juga Abby...pastu aku call KRZ tanya betul ke nak buat makan2... dia kata ikut akulah.... kemudian, aku pun terus set lebih kurang la kan... memula KRZ nak masak nasi ayam, pastuh bila pikir limited time....tukar menu, aku masak nasi putih jer... gulai ayam.... nape nak susah2 kata KRZ, masak lebih kurang jer.... pastu petang, aku sempat lagi g Pengakap, ajar lagu ni...
Gunung Nona
Naik - naik ke Gunung Nona
Pusu pusu melulu
Pandang Kanan & Pandang kiri
Laut biru melulu
Cinta mesti tinggal cinta
Mama panggil pulang Hey Hey Hey
Cinta mesti tinggal cinta
Mama panggil pulang Hey hey hey
Lepas tu balik dalam kul lima singgah MaxValu beli lagi sedikit barang iaitu pinggan kertas, gelas pakai buang dan sedikit jajans.... Aku pun kalutlah masak.... antara menu dalam kepala aku waktu tu...
1. Nasi putih + gulai ayam
2. Spagheti + Bolognaise
3. Roti + Sambal Sardin
4. Sosej rebus
5. Air anggur & Koktel
Pulun masak, rebus 2 peket spagheti, aku berjaya menyiapkan semuanya.... cuma tunggu KRZ jer yang kena masak kuah bolognaise..... oleh kerana hujan turun dengan selebat2nyer, aku pun bancuh air kopi, bimbang semua org tak mau minum air grape sebab sejuk....Pastu, Khaty & Family mula2 sampai, diikuti oleh Kamarul.... Pastu Tinik&Hubby.... Kendian birthday girl-Acik, Biebo & Fizi dan akhir sekali sampai adalah Sherry.... Bila suma sudah sampai, bermulalah acara potong kek.... Cantik tak? Rasanya sedap, sesedap namanya Chocolate Indulgence.....
Highlight of Da' Night....
Acik macam segan jer.... Fatin tu memanglah macam tu, mana akak pernah ajar blow candle.... bukannyer dia malu, dia tak reti sebenarnyer...hehehehe....
Antara hidangan....Acara membahagikan kek.... Acara memperabih makanan.... Lepas kengkawan sekolah aku balik, adik2 stay lagi kat umah, ntah apa dibuat dgn KRZ ni aku pun tak tau... adik aku spt biasa mesti nak jugak tolong aku...apa pun terima kasih yer.... Pastuh, kami sebagai tuan umah menghantar adik2 ke kereta, Fatin dengan harapan dapat ikutlah, hingga merelakan diri didukung Sherry....Rafiq seperti biasa dengan KRZ....Bergambar sekali.... Acik & Biebo....Tamatlah kisah satu malam yang sangat sejuk....

2 comments:

Arechick Lana said...

hehehe..sangat besh makan + mencekik malam tu kak oi...sampai terselah muke huduh gue!mukakak.pasnih kita wat open poser skalik lak ek!makna.makan.i loike much2!!

Aidafidah said...

Akak saje nak kurangkan jeles Biebo jer....hehe....

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog