Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, August 25, 2008

Hari ketiga.....

Tibalah hari yang terakhir.... nothing much happened on that day, cuma sesi bergambar yang amat aku suka tapi tetap rasa tak besh sebab gambo aku tak banyok...... Lepas siap kemas khemah, KRZ ajak aku bergambo dan mengambil gambor.... inilah hasilnya, malas nak tepek banyak2...sementara menunggu panggilan untuk majlis penutup, KRZ kumpulkan budak2, kami ajarlah satu dua lagu yang murid belum belajar lagi..... pastu sempat juga aku suruh Azli tolong ambik gambor aku ngan KRZ.... Yang ini pulak iklan lencana, lencana tercantik setakat nie la..... Kemudian, semua masuk dewan, majlis penutup.... Ah Ngoo berucap.....(sila lihat 2 manusia dalam bulatan merah....) Lencana besar yang akan diagihkan kepada pemenang...... KRZ pun ambik sijil penghargaan.....Beramai2...... AJK & Pemimpin..... Selepas puas bergambor, barulah diadakan laung agung penutup..... KRZ nak pegi mana tue?Inilah gambor favourite KRZ.....Kemudian, bila kami balik umah, kelihatan manusia2 ini sedang bersiap.... Siti, KRA sebagai driver dok rileks je aku tengok..... siap boleh baring & lepaks lagi....org lain yang kalut malut..... takut tertinggal barang.... tu pun banyak jugak yang tertinggal, hehehhe....
Nat.... Nazz.... Nad yang tertidur lepas posing atas katil.... Bonda yang sibuk mengemas.... aha!!!! apa ada dalam bungkusan tu? (Sila lihat anak panah.....) setelah berada di rumah kami selama 9 hari, akhirnya mereka pulang.....
KRZ dgn bonda & Rafiq.... Beg2 yang diangkut.... Bonda & Adik2....dan akhir sekali Fatin & Nad.... tengoklah gaya Fatin, beria benar menangis nak ikut Tok balik...... takpelah nak, lain kali ajak Tok datang lagi..... buat Bonda pula, maafkan anakanda berdua kerana tidak dapat melayani bonda sepenuhnya kerana kami terikat dengan tugasan, terima kasih kerana Bonda sudi datang menjenguk kami di sini....

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog