Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, August 11, 2008

Bertugas di SK Gombak 1.....

Hari Sabtu yang lalu, aku dan KRZ telah sama2 pergi bertugas sebagai juruletih di SK Gombak 1. Seawal 7 pagi kami bersiap, p hantar anakanda berdua, dan terus menuju ke Sekolah tersebut...Ada Perkhemahan Unit Beruniform anjuran sekolah tu, kami terlibat sebagai jurulatih dan harus bertugas di 4 stesen yang berbeza, mula2 aku ingat nak menempek ngan KRZ, tapi bila pikir2, nanti tak berkembang pulak kan, lagi satu takut ada manusia yang menjeles!!!! (Ade ker?) Stesen2 itu adalah 1. Tali-temali, 2. Kitten Crawl & Postman Walk, 3. Kompas dan 4.Ikhtiar Hidup (Stesen aku....) Itu yang malamnya aku jadi cam berangin jer... penat sangat dok depan api setengah hari... punyalah lesu rasa badan...yang lagi aku boring, tak boleh nak tangkap gambor pasal tangan aku diselaputi tepung yang tersangatlah melekit.... Ni jelah sekeping gambor.... Mujur jugak we manage to finish our task before lunch!! Kalau tak, alamak gelaplah muka aku... Tu pun, KRZ tegor aku nampak itam!!!! Waaaaaaaaa!!!!!!!!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog