Daisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, August 16, 2008

Pesta Durian!!!!

Aku p klinik pagi tadi, pastuh g skul. Sampai jer skul, terus g kantin... sebab dah diwar2kan sejak dari hari Isnin lagi akan adanya pesta durian hari ini.... Belum sampai, aku jumpa model dari Dubai nie.... Khaty ngan Pn Tinik.... Kemudian, Si Sudin buat gaye.... Mas tersenyum simpul... Fendi makan dengan pulut, dah macam makan nasi.... Zamani gigit kulit, siap kena marah dgn Mas lagi.... Tukang bukak dorian.... Geng datang lambat... (kelihatan En. Boss sedang makan dgn gelojohnya.... hahaha).... En. Boss sudah dapat mengekalkan kesopanan....Orang2 kuat SKBSD 1... Last sekali baru aku perasan, muka aku takdak dalam sekeping gambor pun.... huhuhu... ni yang maleh jadi cameraman nie..... bila suruh org pulak, mesti tak puas hati..... Takpe, lain kali aku self snap jer.... Wassalam....

1 comment:

Arechick Lana said...

sedapnyaaaaaaaaaa!!!!!!nape x ajak??huhuhu

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog