Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, August 25, 2008

Berpiknik ke Tasik Titiwangsa....

Alkisah, rancangan untuk ke Sungai Chongkak tidaklah menjadi kerana pada hari Khamis tersebut hujan telah turun dengan selebat-lebatnya dari pagi hingga ke tengahari..... bila hujan dah tak lebat, maka kami pun berpusu2 menaiki kereta untuk pergi makan kerana aku telah menetapkan makanan yang aku sediakan dengan KRZ (sejak jam 5 pagi) hanya boleh dimakan di tempat piknik...hihihi.... kejamnyer.... kesian kat depa....lapor yer... sabar jelah..... Dalam gerimis aku mengikuti KRZ.... slow2 yer yang, janganlah lupa akan isterimu ini yer.... Kami pun bertekad untuk pergi ke Tasik Titiwangsa sahaja.... bila sampai, mula2 bentang tikar..... Kemudian terus makan, dah separuh makan, baru aku teringat nak ambil gambor.... ini bihun goreng kicap KRZ, ayam goreng, gulai ayam, sayur campur.... KRZ dengan radionyer.... Fatin tengah makan..... Rafiki makan capati.....Kemudian, kami pun kemas untuk p bagi makan ikan..... kelihatan Fatin memegang RM10m untuk membeli roti dan ais krim.... KRZ qso lagi.... Satu2nyer gambor aku.... Rombongan dari Selama...Hero2ku.... Ikan yang malu-malu.... tapi best sebab air di tasik ni jernih, jadi nampaklah ikan didalam.... bukan macam kat Tasik Shah Alam.....ikannyer rakus2 belaka..... Adik dgn bestprennyer... Kemudian tetiba bonda check purse.... takut adik2 aku jadi minah indon....takdak ic....hehehe.... kendian Fatin makan ais krim... Baikknyer Cik Fatin..... suap ayah.... suap tok...... Nad! Buat apa tu? Kalau dah tak tahan sekali pun, bawak2la p jamban dulu.... hehehe...sori... gurau jer.... Pemandangan dari atas bukit yang aku naik dgn Fatin.... Cik Fatin yang excited berdiri atas batu atas bukit.... Cantik kan?.. Gaya terbaru Fatin bila tangkap gambo..... Dua ekor ikan yang berdating.... kemudian, cuaca juga tak mengizinkan, kami pun bersiap untuk pulang.... tapi tak terus pulang, sebaliknya kami p Sunway Piramid....ni gambor dalam lif..... aku takdok mood nak menambik gambo lagi lepas tuh.... jalan2 sekejap, terpaksa pulang awal sebab cari susu anak2 takde.... rupanya tertinggal kat umah.... Wassalam..... Tamat.....

2 comments:

Arechick Lana said...

piknik x ajak..OOoooOoo ;p

Aidafidah said...

Maleh nak ajak, nanti org tak dapat nak menengok ikan, asyik menengok hang!!!(ayat jeles) Huh!!! ;>

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog