Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, August 13, 2008

Majlis Perpisahan & Perkembangan Staff

Sejak dari pagi aku ada 2 jam kelas, jadi dalam kul 9.40, baru aku sempat g makan... beli nasi jer makan dengan gulai ayam dan jugak sayur buncis campur carrot dan cauliflower.... Pastu Hana datang teman aku makan... ni wajah Hana sedang meratah sayur... dan ini Pok Nik yang malu wajahnya akanku tepek dalam blog aku ni.... Lepas rehat ada 2waktu lg kelas, sampai kul 11.30, pastu KRZ datang, p basuh berak Rafiki dulu....Fatin pun ku angkut sekali.... Sepatutnya hari ni ada ko-kurikulum, memandangkan ada ujian bulanan, aktiviti dibatalkan, cikgu pulak yang kena stayback.... Majlis perpisahan ini meraikan Ros yang akan berpindah ke SK (1) Taman Sri Selayang mulai esok.... huhuhu.... selamat tinggal Ros!!! Kami akan merinduimu.... Mula2 kami disuruh pergi ke jamuan makan.... ni gambor kek yang bakal kami makan.... baru jer aku duduk, tetiba aku nampak Khaty memakai keronsang yang pada aku sungguh cun.... (soorry Khaty, muka u tak nampak....)ni pulak pengerusi majlis....ucapan Ros... Kelihatan Ros sedang menerima hadiah.... Lauk pauk yang dihidangkan adalah.... Ikan goreng... Sayur ubi masak lemak... Ulam-ulaman (sila abaikan tangan Zue itu....), Keropok, Ayam Goreng, Telur Masin..... dan macam2 lagi, tak sempat nak snap, aku dah teringin tengok ayam goreng tu... (aku siap p letak balik ikan goreng sebab takut hilang feel makan ayam goreng tu tau!!!) Kelihatan para cikgu dengan sabar mengambil makanan.... Hidangan yang menjadi santapanku.... Sue bermanja dengan Ros.... Selepas makan, kami kena dengar ceramah oleh En. Khamsani, sementara penceramah nak sampai, aku tanda kertas ujian dulu.... Curi2 amik gambo..... Antara cikgu yang paling khusyuk....Lepas habis, Mie datang jumpa aku, sama jugak dengan Lily, kami bincang tentang jawapan kertas ujian.... Pastu aku curi gambor ni..... Liza ngan Boss sedang menghiburkan tetamu yang datang......Tolong jangan marah yer....Tamatlah kisah hari ini...Babai.... Wassalam!!!!

1 comment:

Arechick Lana said...

rafiki berak pon muke maintain cumel..miahahaha~!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog