Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, August 20, 2008

Rombongan ke Mydin!!!

Hari ini aku bawak bonda dan adik2 ke Mydin Selayang, tujuan asal kami keluar, nak beli beras.... tapi keluar je dari DD, kami singgah Caltex beli beras sunflower yang berharga RM38... jadi, kami boleh ambil kesempatan beli barang untuk pergi berpiknik keesokan hari.... cadang2nyer nak g Sg Chongkak, setakat hari ni cuaca ok kan... panas hingga ke petang.... Kelihatan Fatin & Nad.... Rafiki pulak dodo.... Aku ajak depa p tingkat atas dulu.... Suasana di tingkat atas... Fatin pun sibuk nak duduk atas stroller...Kelihatan Naz bersama sahabatnya Nat....Apa yang aku beli... banyak juga, roti, capati segera, kordial sarsi, ayam sekor, kankung 2 ikat, nuget 1kg dll..... Pastu terasa macam nak jadi ahli Meriah Club (Mydin Membership).... kena isi borang ni..... hasilnya.... kemudian kami pun pulang.... tetiba aku teringat yang aku masih belum beli santan, kan ke asok aku cadang nak masak gulai buat cicah.... banyak jugak yang aku lupa... itu yang aku terpaksa singgah sebelah kedai mamak kat kawasan umah aku.... oh! mesti anda tertanya2 mana KRZ kan? dia p dating ngan Shery.....repair keta....hehehhee..... oklah....bye bye!!!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog