Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, August 7, 2008

Meeting ASTRA di SA

Aktiviti malam hari.... KRZ ajak aku teman p SA katanya ada meeting ASTRA (Kelab Radio Amatur).... inikan minat terbaru KRZ...... Sebab aku tak nampak kaun ibu, aku stay dalam keta jer.... Pastu tetiba budak KCT datang iaitu Uncle dan Biebo.... Ejan dan Ina serta kawan2 mereka pun ada jugak... Fatin pun memanjakan diri lah kan... (macam biasa-buat2 mesra)Aku ajak mereka lepaks dan teman aku minums.... Mereka pun sudi.... KRZ janjinya nak makan dengan aku, dok meting sampai dah kol 12 lebih, pekerja restoren Qaseh tu pun dah mula angkat kusi boh atas meja..... Aku pulak mengantuk Ya Amat!!!! Tak sempat abis meting, aku ajak KRZ balik.... sampai DD sempat dia singgah Anwar beli makanan, aku tak sempat makan, terus dodo.......

1 comment:

Arechick Lana said...

biebo tu kalo lam gambo asik la MUKA PENUH SEMANGAT..apa daa.best ke kelab baru tu kak?jgn lupe KCT dah yer..kang i takdak geng dh nk bercanda!huhu

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog