Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, August 20, 2008

Jalan-jalan cari handbag.....

Lepas maghrib, aku ajak KRZ p jalan2.... nak belikan handbag untuk bonda.... kisahnyer, waktu kami p alam sentral ari tu, bonda ada berkenan sejenis handbag yang pada aku mahal... walau pun cantik.... paling kurang boleh dapat RM55, aku pikir tambah sikit lagi boleh dapat yang elok daripada yang kat situ, dia amik kat siam dalam RM5 per bag, itu pun nak tekan aku... terus terang kalau harga dia dalam RM35 tu, memang aku akan belikan.... Mula2 mesti snap gambar hero aku nie... Kendian heroin yang manje teramat nie.... terus ke Ground Floor, banyak sungguh beg yang cantik dan juga pelbagai harga..... Puas jugalah bonda menerai pelbagai handbag.... bila KRZ datang, barulah bonda boleh buat keputusan.....Ni pulak salesgirl yang bertugas..... Kemudian kami naik ke tingkat atas nak beli bantal pulak, tapi mula2 Fatin sibuk memilih botol air yang konon2nyer nak beli.... tapi bila jumpa kerusi ni semua ditinggalkan dan diusung kerusi ni kesana kemari....
Kami beli bantal Jean Perry yang berharga RM49.90 setelah diskaun tinggal 20 hengget jer...Kemudian kami pun balik....

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog