Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, August 4, 2008

Kursus Kepimpinan....

Hari Sabtu yang lalu aku kena g skul, jadi fasilitator untuk pengawas2, pustakawan & ketua2 kelas... KRZ pula kena bertugas jadi JU kat skolah 3, anak2 kenalah hantar umah mak Sal.... Pagi2, Az buat warming up... biasaklah, kalau main, mesti bebudak suka kan.... pastu, kami menikmati sarapan pagi di sponsor oleh Liza, terima kasih daun keladi.... Ni Zia dengan Syifa anak Su&Su, teringat kat anakonda aku yang berdua tu tau!!! rasa macam nak p amik jer..... Pastu ada gotong royong siapkan tag nama..... kemudian kumpulan telah terbentukk.... org yg paling kecik kena jerit "DIIIIIIIIIAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!" Group aku sedang bersarapan.... Datin DEL sedang "membakar" semangat..."10% dari murid di SKBSD1"....Syifa & Datin Del.... LDK, belon amanah.... mula2 cikgu suruh murid tulis nama dalam secebis kertas, pastu, masukkan dalam belon & tiup. ikat, angkat tinggi2, lepas tu pijak.... Punyalah seronok memijak, ni, anak murid aku dulu.... tahun 2006, Mukhriz Zahim sedang menyatakan keseronokan memecahkan belon..... Pastu semua kena hambur, aku spt biasa bwk watak antagonis... maki hamun memang kerja aku kan.... Menangis2, merambu2 air mata, tak kira cina, india atau melayu, semuanya melalak.... sedih.....ni pulak geng2 yang selamat....LDK kedua pulak bertajuk, garis matlamat.... pas habis tu, tetiba KRZ call, dia datang.... tengok2 KRZ dapat hamper, amik dulu gambor.... Iklan: Sudin&Syifa... Ucapan Liza dan penyampaian hadiah kumpulan terbaik....Su, aku & ahli kumpulan 6.....Dah puas tangkap gambor, tibalah masa yg semua tunggu, makan!!!! Nasi putih, sayur kacang & ayam rendang.... dan yang paling istimewa...Sate tajaan PIBG.... Memang sedap! Apapun terima kasih banyak2.... Sampai sini sahaja... jumpa lagi....Wassalam.....

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog