Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, August 26, 2008

Voucher Jusco.... & Meeting SCS....

Malam tadi aku p redeem voucher Jusco yang bernilai RM140. KRZ kata ok jugak sebab dapat bantu kami bulan ni, baru gaji jer duit dah abih....kan... ni ha surat yang dipos ke rumah aku.... ni pulak voucher nye.... Kemudian kami bergegas nak turun p supermarket...nak kejar masa, KRZ ada meting SCS dalam kul 9.00.... Sayur2 yang nampak segar.... makanan laut yang sangat2 segar.... lala yang telah selamat aku masak lemakkan.... ubi kentang....antara barangan yang dibeli.... kemudian, kami terus bergegas ke tempat meting tu... sambil tu aku mengadu ngan KRZ bahawasanya aku tersangatlah lapar.... terasa diri begitu kerdil disebelah 4wd nie.... Kedai tempat meting malam tue... sampai2 jer, meting dah pun mula, belum pun duduk, ada org amik oder, bila tanya KRZ, dia kata dia tak mau makan! Bermulalah hangin aku.... dari tadi lagi aku bagitau aku lapar....aku pun oder nasgorcend... hampeh, takder... last2 makan nasi goreng cina.... KRZ bagi aku jaga 2-2 anak, aku tak heran....anak2 aku juga, yang membuatkan bertambah hangin satu badan, dia p duduk jauh sebatu dari aku! Dahlah tak kenal sapa2 pun, dia boleh buat macam tu... so KRZ please ok, jangan buat macam tu lagi.... esok kalau sakit demam bukannya kawan2 yang nak jaga abang, bini abang yang gomuk ni jugak yang kena hadap tau! mujur KRZ memahami juga aku, dia mari amik Rafiq... dapatlah aku makan... sudah makan, aku bertahan duduk dalam 10 minit, aku ajak KRZ balik.... menyampah aku.... nak duduk lama2 sebab dah takde mood... aku pun snap gambor lebih kurang jer.... On the way balik, aku sempat snap gambo anak2.... ini Rafiq....Fatin makan keropok....nak tau balik umah, KRZ makan nasik... cakap lah dari awal nak makan kat rumah, takdelah aku makan sorang2....ish ish ish... tak patut... tak patut.....

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog