Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, August 6, 2008

Bulan Merdeka & Pengakap

Pagi2 lagi ada nyanyian lagu kemerdekaan oleh murid2 , perkara ni nak kena apply sampai merdeka nanti tau..... ni saja aku amik gambor bendera....Hari ini diadakan perlancaran Bulan Kemerdekaan, jadi tiap2 hari kena bwk bendera dan sewaktu perhimpunan, adalah wajib untuk menyanyikan sekurang2nya satu lagu... Seperti biasa waktu rehat KRZ akan datang jumpa aku dulu sebelum dia g skul.... Biasanya Fatin akan ku bawa ke kantin.... dan akan kubelikan KRZ keropok lekor....Kelihatan Rafiki menidurkan diri.....Pastu tengahari, aku bertugas jaga pagar.... sebab kejadian culik dah menjadi2 kan.... Ni pulak Makcik yang bertugas sepanjang hari.....Kendian baru aku pg lunch kat cempaka, dengan seorang awek.... awek yang gebu bernama Lea.... alah, yang offer aku durian ari tuh....ada sekali kat situ, Ana & Wawa.... bersama 2 mereka ada Tinik & Khaty.... Kemudian episod beratur untuk membayar, aku tak bayar sama sebab aku dah bayar lepas aku amik makanan tadi.....Lepas kenyang, aku balik umah kejap untuk menyegarkan diri....
Ko-kurikulum hari ini Pengakap, tetapi cukup kecewa kerana takdak sekor pun yg bawak buku log, rasa mcm nak penyepak jer sekor2....(sabar banyak2) Sebab dah rancang dari minggu lepas nak buat keahlian, maka kami pun buatlah mana yang termampu....
Nilah borang yang aku buat dan alat pemotong.... Kelihatan Azril sedang mengajar umar Zainal.... antara ahli PKK yang setia.... Lepas habis pengakap, ada permainan... tapi aku p tgk kawan2 berlatih untuk Fiesta Merdeka Sabtu ini, sayangnya aku takde nanti.... mesti best...Kelihatan bola melintasi mulut jaring,kelihatan ibu bapa sedang giat berlatih, kelihatan Mary, Nurul dan Sherry sedang posing untuk blog aku.....hihihi....terima kasih daun keladi..... lain kali posing lagi.... Wassalam!!!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog