Sunday, April 26, 2009

Apa kat dalam mulut Rafiq????

Beberapa hari ni, aku ngan KRZ perasan yang air liur Rafiq asyiklah menjejeh keluar. Melihat gaya mulutnya seperti mengulum sesuatu.... tapi bila ku korek, tak ada apa pun... Jadi aku assumed gusi dia yang bengkak kerana nak tumbuh gigi punya sebab la....Terkejut aku bila Rafiq menangis petang tadi, aku nampak ada benda warna purple kat lelangit dia.... Mula2 aku ingat gula2, walau pun aku sangsi aku ada bg gula2 warna purple.... Aku gunakan jari nak keluarkan benda tu tapi tak berjaya, malahan siap berdarah lagi.... Terus ku tipon KRZ yang tengah mancing, KRZ kata bawa saja p klinik.... Sampai klinik, doktor pun tak berani nak usik kerana katanya tak cukup peralatan, lagi pun katanya kat spital ada ubat yang boleh melalikan Rafiq.... Berangkut aku terus ke spital.... Cerita kat spital kemudian aku citer.... Mungkin kena skip dalam 2 entry dulu.... Tapi aku sudah ngantuks! Esok saja aku ngapdet! Bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

so scary!!!!!!


pasni akak kene beli mainan yg saiz godang2 je akak oiii..bahye.bahye.

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog