Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, April 19, 2009

Happy Birthday, Adik Putra....

First of all sori pasal gambar even guna 1000D pun tak memuaskan, sebab aku tak pandai adjust.... KRZ segan nak belek2 kamera kat rumah orang.... last2 aku tukar auto baru gambar elok sikit.... Ha..... Jiran depan umah je.... Satu2nya anak mereka...... Sampai2 dah nak potong kek dah.... Ni mak dia.... rupanya waktu cubaan masuk umah tempoh hari, Ayu dan Putra ikut tinggal dengan Abang di Sungai Besi..... Kalau tak selama ni, ada jer orang kat umah dia, jadi umah kami pun selamat...... Ok, sambung citer, budak berambut kinting itu adalah lelaki dan namanya Fiki. Tapi Fatin panggil dia kakak.... kelako aku.... tapi tahan beb! Kat umah orang.... Anak2 yang sabar menanti kek....Bahagian Fatin..... antara makanan yang terhidang.... Indon yang dah macam Melayu.... Lawo ni kalau tengok live.... Lela namanya, nak berkenalan??? Dia jual bakso depan Anwar tau..... My all time favvy..... memang sedap soto nasi Ayu ni.... 3-4 kali datang makan kat umah depa ni, memang ini hidangannya.....KRZ tak makan dengan nasi impit, hirup sup saja.... ayam pun banyak..... lagi sedap bubuh banyak sambal.... aiyoooo..... sedap!!!!! Kemudian kami pun balik kerana Fatin dah tak tahan nak memulakan projek..... Projek apa? Dalam next entry da...... Sebelum balik, Fatin dibekalkan sebiji limau sama satu kotak kecil kek.... terima kasih daun keladi, lain kali jemput kami lagi......Akhir sekali nak buktikan betul2 depan umah, aku snap gambor dari dalam umah aku menembusi masuk umah mereka...... hahahhahah! Bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

hoh??si lela tu ke akak pomot kat kodai??

pang mau???

lebih tantek dr aku... T_T

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog