Monday, April 27, 2009

Award dari Lily ~ Thanks!

Owh! Thank you so much for the award. Sebelum ni dok tengok jer org dapat award.
Kira first time la ni.
Apa pun terima kasih Lily.
Lain kali bagi lagi tau! Hehehhehe!
Maka dengan ini, aku awardkan pulak pada
kengkawan lain sesapa yang jenguk umah aku....
Sila grab dan tepek di blog anda yer.....
Bye!

2 comments:

lillies said...

salam..
sama2....nanti bila ade lagik kita kongsi sama2 k...
take care...
weh kak, nanti kalau lily dapat yg kdp oum tu ape2 yg bole bagi pinjam, bg r ek...hehehe...dok berharap sgt2 ni dapat masuk batch yg bulan 6 ni...
doa2kan sama ek..

Arechick Lana said...

dah bermula ke musim award2 nih??hehehe.

congrats..takde speech ke kak??

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog