Saturday, April 11, 2009

Majlis Rakan Radio KRZ

Semuanya dilangsungkan dalam satu malam jugak. Kenduri kesyukuran sama majlis tahlil pun diadakan serentak. Memang menjimatkan dari segi wang mahu jugak tenaga...... Anak2 aku macam biasa, berlari2 tak kira tempat..... Nak amik gambar ni punyalah payah.... pasal depa tak boleh dok diam! KRZ pulak....dok ngan kengkawan dia la....Jom tengok barang hantaran..... Fatin siap minta kek lagi.... Siap kata barang mandian untuk pengantin lelaki tu, "Ayah punya!"..... Pemgantin lelaki.... Pengantin pompuan..... Mas kahwin.... simple yet beautiful..... KRZ and Pak Razif.... KRZ & Rafiq.... Acara kemuncak.... Rakan2 tukang gelak....Rakan2 sibuk nak merakam momen bersejarah..... Dah selesai, makan time!!!! Gulai kawah!! Sedap!!!! KRZ, Abang Shah & Rafiq.... Last sekali, Aku dan Rafiq.... Pas makan kami pun balik.... Ada amik gambar sekeluarga tapi tak jadi.... hampeh!!!!

1 comment:

Arechick Lana said...

bestnya suasana..tp..

sepertinya..KRZ dh tak berminat dgn KCT jek..

uhuk.tetiba rasa emo.. :'(

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog