Monday, April 6, 2009

Rindu Arwah Abah!

Pada satu petang yang telah lalu, aku belek2 fail lama aku. Terjumpa sesuatu yang menggamit kerinduan pada yang telah tiada.....



Inilah dia lesen memandu arwah abah yang terakhir sebelum beliau ditimpa musibah ~ kemalangan yang mengakibatkan beliau lumpuh selama 16 tahun sebelum menghembuskan nafas yang terakhir......
.
.
Dulu, aku sering cuba2 buat tandatangan arwah abah, sebab aku memang tak tahu macam mana rupanya, bila tengok kat lesen memandu nie.... barulah tahu....
.
.
Memang, nama Abu Hassan sekadar nama, tapi nama Omer yang lebih mesra disebut Umar lebih terkenal.... sampai sekarang kalau aku pulang ke kampung arwah abah di Bukit Tambun, orang2 tua akan mengenali aku sebagai anak Umaq!
.
.
Apa pun, Al-Fatihah untuk abah! Aida rindu........

1 comment:

SUEJOSHUA said...

Kau ni buat aku sayu jer...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog