Monday, April 27, 2009

The Identity of An Unidentified Object

Dah tau dah pekebenda yang berwarna purple itu, tercabut dari dapur mainan Fatin. Wah, lepas ni memang aku tak boleh beli mainan yang kecil2 macam nilah.... Bahaya oi.... Kalau terlekat macam Rafiq ok lagi, kalau tercekik??? Aduhai! Tak dapat nak kubayangkan.....

4 comments:

Arechick Lana said...

loh...alkisahnya!!!

terer gak akak investigate..cam csi.haha

pepcoy said...

time kasih memaparkan nya di sini, peringatan jugak buat kami.safety first.

ALhamdulillah, selamat semua.

lillies said...

salam...
haa...pasni bagi je cik Fatin tu main dapor akak yang besau tu..hehehe..kang tebakau lak umah...hehehe...xde r...gurau jerk...hehehe...

beli bukula..bagik dia kaler maler...
take care...

ryn's said...

loh...satu tips n pengetahuan yg berguna buat saya...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog