Tuesday, April 7, 2009

Jom tengok wayang!

Dalam pukul 2,30, kami gerak ke OU. Perjalanan lancar dengan cuaca yang sangat memberangsangkan. Tayangan bermula jam 3.45, sebelum tu kami p makan nasik dulu..... Sebab dah kenyang, takde membeli banyak jajan, hanya pop corn sebagai syarat.... Kami adalah romantik hari tersebut pasal kami berdua saja.... hahaha! Bukan selalu tu..... Pas abish nengok wayang pon, posing lagik otw out tuh..... Kami takde menggedik depan orang tau! Tunggu orang takde baru posing bagai! Nanti naik meluat pulak kalau orang nampak..... Pastuh KRZ tekad nak buat perhitungan dengan Maxis, kami p kat TTDI saja. Sementara tunggu tu, KRZ belek2 iPhone 3G tu.... Dari berkenan sampai tak berkenan.... Susah nak sms katanya.... Ada peristiwa kat Maxis tuh.... Biasakla, customer is always right! Aku sampai dulu, depa p layan orang lain dulu... Memang cari nahas la.... Nasib baik dia pilih orang paling cool untuk layan kami. Budak Christina yang tolong bagi nombor giliran tu memang bernanah telinga dengar bebelan aku! Padan muka kamu! Sekian, sesi meluah perasaan! Bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

hahaha..giler ganster.lari ketakutan saya tau.. ;p

akak amik line maxis ka?

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog