Sunday, April 19, 2009

Kengkawan Lain Kat Maktab!

Dah kebetulan aku scan gambor, saja nak tunjuk kat korang, aku bergambar dengan orang lain.... semua pun bukan boipren yer... semuanya kawan2 saja.... Yang pertama adalah Mr. Tiger atau namanya yang sebenar Rozahalimi.... Yang kedua dengan Det atau Mohammad Mahathir Latiffy dan yang akhir sekali ni aku lupa nama dia..... Punyalah pelupa, tapi aku baik dengan abang ni.... Tak dapat ingat la nama dia, yang aku tau sepupu dia sekelas ngan aku.... Dia kelas lain..... Apo namo eh, bukan Husaif, Hudafi kot.... tapi bukan Hudaifi yer.... aku lupa la.... Hehehehe.... Lupa sudah, sori eh?

1 comment:

Anonymous said...

nama dia dafi

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog