Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, April 13, 2009

Mid Term Exam ~ Day 1

Pagi2 KRZ antar aku, beromantika naik motor berdua... Kekonon nak dok umah mak aku, memandangkan anak2 tak berapa biasa... takut pulak.... lagi pun mak aku bukannya kuat sangat.... So, bertahan sekejap, KRZ antar aku dan jemput anak2.... pastu petang p jemput aku pulak....
Back to the story.....ni sebelum masuk.... muka masing2 adalah sangat cloudy..... siap senget sebelah kepala... banyak sangat input... hehehhehe... Tempat aku.... Suasana dalam dewan......paper pertama.... Lepas abish exam kedua, petang tadi, kami punyalah lega.... Tipon KRZ, dia dah tunggu aku kat luar pagar.... cuaca adalah selepas hujan, aku sangat suka kerana sangat fresh!!!! Terus balik ke rumah saja.... hehehehe... Jumpa lagi! Wassalam!

1 comment:

Arechick Lana said...

gud luck kak..kalo berjaya,sila belanjaaa..haha

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog