Saturday, April 25, 2009

Sate Angah Yang Superb!

Memang marbeles rasanya tau! KRZ p beli, bila cepat je dia balik aku tanya kenapa cepat dia jawab, kurang ramai org yang oder kat gerai sate tu.... Almaklumlah satenya gak mahal 80 sen secucuk.... Berbanding dengan satu tempat tu cuma 40 sen.... Tapi pada aku ngan KRZ kalau nak makan sedap, apa salahnya.... memang puas hati makan satenya.... sedap betul! Tak percaya?? Cuba tengok gambar ni..... Memang sedap, KRZ boleh makan banyak tau! Tapi malam tadi kami makan dengan nasi.... Pernah korang buat? Orang dah biasa susah macam nilah.... Kalau makan satenya saja, nanti lauk habis dan tak kenyang.... Oklah yer.... Jumpa lagi nanti.... Bye!

2 comments:

Arechick Lana said...

akak!!apiki sakit ker???nk mesej i takdak kedit!

kat taipan ni mongok..x jmpe kedai topup. :'(

ryn's said...

fida..kdai sate nih kat mana?

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog