Tuesday, April 7, 2009

Bukhara Kambing Power!

Pada hari Selasa minggu lepas, aku pun dah tak ingat kenapa kami ke Shah Alam.... Jap refresh! Oh! Ok.... kami p tukar modem.... tapi sebelum ke Alam Sentral, kami p makan kat Restoran Syed di Seksyen 3. Aku memang dari sekolah menengah dulu suka makan kat situ..... Walau pun agak mahal, tapi sedap! Yang paling aku suka dari dulu adalah mee goreng..... Sama tau rasanya sejak dari dulu..... KRZ pulak adalah kali pertama makan Bukhara Kambing kat sini.... amboi, sampai tak pandang kiri kanan dah! Untuk anak2 pulak, sebab depa baru makan kata mak pengasuh, aku bagi papedom saja.... Pastuh makan wadeh pulak sorang sikit.... jadilah..... Aku nak buat satu soalan kuiz.... Cuba teka, wajah mamak dukung Rafiq ni iras2 siapa??? Aku pasti korang dapat jawab! Korang kan pandai! Hehehehe.....

3 comments:

SUEJOSHUA said...

Aku tidak boleh mengawal perasaan bila melihat pinggan KRZ penuh dengan makanan yang nampak sedap tuhhhh!!! huuuwwwwwaaaa!!!!!

Fida said...

Sabor Sue! Memang marbeles rasanya!

Aku yang tak makan kambing pun sampai mengicak!

hehehehe!

Arechick Lana said...

cam muke sape??

saya tiada jawapannya!!!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog