Friday, April 17, 2009

Pergi ke kedai lalu melencong....

Sebelum mula cerita, mai tengok rupa anak2 aku sebelum p kedai.....
Fatin.... Rafiq....
Kambin betul, aku nak p ke keta, tapi Fatin nak jalan kaki.... Belum sempat sampai kedai beliau ngajak aku p Taman Permainan pulak, nak naik swing katanya..... Aku paksa p kedai dulu.... Dah la Rafiq tak berapa nak kejap lagi.... pakai sliper pun tercabut2...... Penat weh nak mengontrol depa.... Lepas beli barang, terus g TP.....
Ni tengah excited masing2 nak menuju ke TP tu...... Naik la swing masing2..... Sebelum tuh, minum air ni dulu....
Siapa punya Vitagen yang dah minum banyak tu??? Ha, kalau nak tau, Rafiq punya.... dia yang habiskan awal lagi air tuh....
Main lagi sekejap.... Aku yang dah kepanasan....
Ada ke tengah matahari naik tu kamu ajak ummi ke sini...... Berpeluh tiak tau! Kami berjalan pulang perlahan2....... Bye!

3 comments:

ryn's said...

si rafik tu menangis ke?alololo...comelnye fatin duk pakai tudung tuh...heheh

Fida said...

Tak, dia selesema... hehehehhe

Arechick Lana said...

fatin dah insap yer kak..segan i!!!

*lari2 tutup muke*

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog