Thursday, April 30, 2009

What a boring day!

Yang menjadikan aku boring adalah kerana aku telah tahu sesuatu tentang sikap beberapa orang rakan kat kelas ni..... Hairan.... kursus cuma 14 minggu tapi dah boleh nak puas hati dan membenci.... Aku memang macam ni, orang yang tak kawan dengan aku betul-betul memang takkan tahu aku macam mana. Sebab secara luarannya aku tersangat cengeng, bengkeng.... apa lagi perkataan korang sendiri boleh tambah. Tapi mujur tuan punya notebook ni kasi aku guna.... kalau tak lagi parah jiwa aku....Nak tengok muka tuan notebook? Yang kat belakang aku tuh... Namanya Mohd. Agus Salim, atau biar aku panggil dia MAS..... Thanks MAS! Nak berkenalan? Bujang tiga, anak dua..... Kuikuikui.....

2 comments:

Arechick Lana said...

uik kak...cam pelik lak akak kena berhadapan dgn org camtu,kat tempat camtu..

yerla..manusia..biasa la ek..

enyway,Tak Payah kirim salam kat encik agus tu yer..haha

Arechick Lana said...

akak,still takleh view chatbox..dunno why..x kuar pape langsung..uhuk.sabotaj.. T_T

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog