Monday, April 13, 2009

House Warming at Juan's Place ~ Part 2

Adalah sangat melampau bila dah kenyang sudah terus mau pulang.... jadi kami lepak2 amik2 gambor bagai... janganlah korang jemu melihat gambor kami ni yer.... Emy dan Apik.... Cermin cantik Juan telah berjaya membuat aku berposing begitu.... Thanks to Cik Photographer..... Abaikan Cik Patin yang melalak tak hengat donia itu.... Kendian, ada pertandingan baca majalah.... Fatin yang kena marah pasal memanjat sofa serta menarik langsir, masih lagi bersedih..... Lepas hujan dah berhenti, kami turun bawah.... AKu memang dah siap2 bawak swimming suit anak2.... depa kan suka mandi..... Main lebih kurang sejam, naik atas balik untuk perabih makanan....
Penerangan gambor ini,
Acik adalah bengang
kerana Rafiq hanya mahukan Biebo....
Pizi pulak sedang membelek pistol ke revolver...
belasah saja...Anak2 melayan Sin Chan.... Gaya anak2 aku... Geng jantan lepaking di luar.... Family potrait.... Gambar2 kami.....
sori eh Acik, kamu sudah pulang pada waktu ini... hahahha..... Last skali Emy sama Cik Patin..... Apa pun, terima kasih daun keladi
wahai Juan yang sudi menjemput kami.... lain kali jangan lupa jemput lagi eh...
Selepas itu, depa merancang melepak di Shuhaidah....
tapi aku kan nak peksa, balik terus ke rumah....
Hehehhehe!
Sori eh, kengkawan....
Bye!

2 comments:

Arechick Lana said...

tak sooookaaaaaaaa!!knape tiada gambo guwe???sampai ati oh... T_T sobs.

Fida said...

Kupikirkan kamu mahu jeles, rupanya kamu sedih!

Sori eh!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog