Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, April 14, 2009

Ketam Masak Lemak Cili Padi

Aku p MaxValu, jadi memang banyak pilihan lauk.... dan juga agak mahal... mahal takpe sebab aku memang puas hati kesegaran lauk kat situ..... Ketam 2 ekor RM12.... hehehehe.... nampak jer ketam tadi, aku terus terbayang masak lemak cili padi....Kecur tau!!!! Balik umah, aku terus operasi masak.....
Ni lah rupa ketam yang dah selamat aku masak lemakkan..... Dan juga ada lauk tambahan, sambal sotong.....
Hahahahha! Puas makan wei.... pedasnya sampai berhingus.. kata KRZ.... aku pulak menahan pedas sampai bibir tebal ala2 Ning Baizura gitu.... hehehhehe! Bye!

1 comment:

ryn's said...

sedapnyer...ketam..yamm...yamm...bole bawak tupperware tak sbb nak mintak skit...heheh

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog