Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, April 7, 2009

Meet Madam Rosalyn

Untuk makluman korang semua, inilah satu-satunya pensyarah yang belum aku publish ceritanya. Kenapa lambat aku publish citer pasal beliau? Aku sangat segan nak amik gambar dia.... hahahhaha.... Mula2 dulu aku curi2 saja.... Pastuh minggu lepas, aku berjaya dapatkan pose ini..... Hehehhehehe..... Beliau adalah lebih mesra dengan Puan Lyn serta mempunyai aura yang tersendiri. Sangat tegas dalam membuat tugasan dan sangat mengambil berat tentang kemajuan kami. Pada aku dia sangat cantik dan charming...... Subjek yang diajar pula adalah Psikologi Pendidikan..... Beliau juga ada berpesan, kalau nak pegi Sabah, jual saja namanya pasti akan dapat layanan istimewa.... Baguszz!!!! Tapi ntah bila tahun pulak aku nak sampai Sabah agaknyer???? Hehehehe! Bye!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog