Wednesday, April 8, 2009

Menghantar Borang RAE 2009

Adalah sangat penting untuk aku publish entry ini kerana jika ada sebarang kesalahan di kemudian hari, aku kan ada bukti...... Semalam, aku g Shah Alam ngan KRZ, khas nak hantar borang permohonan menduduki Peperiksaan Radio Amatur ni..... tarikh periksa dah ditetapkan iaitu pada 22 Jun 2009 pada jam 2.00 petang......Kami menghantarnya di Plaza SunwayMas yang terletak bersebelahan dengan Hotel Concorde, Seksyen 9 Shah Alam. Oleh kerana aku keletihang, maka KRZ yang p naik ngantor.... aku tunggu dalam keta sambil amik2 gambar....... Masa amik gambar muka aku ni, aku perasan ada benda baru di mukaku..... Kasik close up sikit...... Jerawat! Aku selalu kena gelak dengan KRZ pasal jerawat tau! Katanya dah beranak dua pun keluar jerawat lagi.... hehehehe..... Lepas ngantor (ni bukti dah hantor tau!), KRZ nak pekena Bukhara Kambing lagik.... layankan saja.... Aku oder mee jugak, tapi sampainya maggi.... Ku belasah saja.... Lepas makan kami pong pulang.......

2 comments:

Arechick Lana said...

jerawat pemanis muka tu..layannnnnnn~!

Arechick Lana said...

cannot view ur chatbox daa..

sila bwk spaghetti goreng sedap ke party ayam...hehehe

derma2 makanan sikit sorg.

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog