Monday, April 13, 2009

Eyeball SCS @ Stream Mix Corner

Pada hari Jumaat malam Sabtu yang lalu, selepas menjemput anak2.... kami singgah OU.... Hidung Rafiq adalah cedera kerana jatuh tersembam atas jalan tar.... Jalan pun tak tegap.... aku tau Rafiq ni mesti kalut nak berlari......KRZ nak makan Crispy Chicken.... dan aku pong belum makan lagik..... Lepas makan, anak2 bersalin baju.... Gambar ni depa tengah main2 sambil tunggu KRZ g toilet.... Pastuh, KRZ membawa aku ke perjumpaan ahli SCS dan Penyerahan AA di Stream Mix Corner kat Bukit Jelutong. Aku suka jer, sebab aku dah mula melibatkan diri dengan dunia radio nih.... Teringin gak nak tengok rupa orang yang selalu berbual dengan aku di udara.... Tapi rakan2 tiba agak lewat.... kami ni penat sebenarnya..... Dengan cuaca tak berapa mengizinkan..... Jadi, lepas dapat AA dan IC SCS kami pon pulang.....

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog