Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, April 19, 2009

Belangkasuwa : Mohd Nazir Ismail

Hm.... agak terlewat aku ngapdet ini..... Beliau meninggalkan kita semua pada hari hari Jumaat malam.... Beliau adalah rakan praktikum aku..... Yang mana aku kenal KRZ lebih mendalam tu.... Rakan praktikum arwah yang sebelum aku adalah Suria, sedih mestilah sedih, sebab beliau ni sangat2 berbakat dalam bidang seni..... Aku yakin masih ada hasil seni arwah di SK Hutchings, Lebuh Farquhar, Pulau Pinang..... Yang ni dengan Ustaz Taib, tutor kita orang..... dia observe subjek moral..... Yang ni waktu kami outing.....Kat Bukit Jambul nih.... Abaikan betapa serabainya aku dulu..... Arwah dengan KRZ dan Azuan serta makcik kantin..... Dan akhir sekali gambar arwah dengan aku pada malam "Final Rendevous...."
Oh! Semoga roh arwah dicucuri rahmat......
Amin....

2 comments:

Arechick Lana said...

sedih kan..

tp maafkan saya sbb nk gelok tgk gambo akak tu...hehehehe.

Fida said...

Pang mau?

Word verification adalah : ampun

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog