Wednesday, December 17, 2008

Doakan Kami!!!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....
kepada semua pengunjung blog yang setia dan tak berapa setia.... Pada hari ini jam 2 petang aku dan KRZ akan berperang dalam dewan peperiksaan. Apa yang kami periksa? Bukan periksa lah! Peperiksaan! Namanya Radio Amateur Examination... Exam ini adalah satu tiket untuk kami terbang di jalur panjang.... Jalur panjang pula adalah jalur yang membolehkan kami berinteraksi dengan orang lain dalam negara mahu pun luar negara.... Doakan supaya kami berjaya yer... Ini adalah minat kami... Tapi aku malas jer nak baca buku...
.
KRZ rajin sungguh stadi....bersemangat menyiapkan pencil casenya....
(yang bau kedai lagik)mari kita tengok isi dalamnya...ha!!!! Betul2 semangat kan.....Sekian saja kali ini...nanti aku ngapdet lagi petang2....

2 comments:

Arechick Lana said...

gud luck to both of u!walopon diri ini tak paham motip peperiksaan terbot..haha

owh..pencil case KRZ sungguh comel..wawawa~!

Emy said...

all the best to both of u.. eden pun x paham gak.. exam apa nih??..

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog