Wednesday, December 3, 2008

Jalan2 di Tanjung....

KRZ bersetuju nak membawa aku dan anak2 p Penang... wow! Seronot tu..... Mula2 kami naik feri.... Macam2 gaya tau... Walaupun lebih kurang 20 minit perjalanan, tapi macam tak sempat jer nak amik gambor..... Sampai2, KRZ bawa kami p ronda2 tempat kami praktikum, kendian, aku ajak KRZ beli kad2 ABM di kedai Phoenix..... takde aku amik gambor pasal aku bawak beg duit dan Cik Fatin saja.... Rafiq dodo, jadi tunggu dalam keta dgn KRZ saja.... Lepas tuh, kami ke Nasi Kandar Pelita di Bayan Lepas.... Memang kami kalau nak jimat, mesti datang makan sini la.... 2 orang makan baru RM7..... murah kan? Masing2 dapat lauk ayam pulak tuh....Waktu makan ni Fatin dodo, jadi ada gambar Rafiq jela.... yang menjadi kegilaan mamak2 disitu... Kemudian, kami makan sampai licin.....Kemudian, kami ke Jusco, Queensbay Prai.... sebab Rafiq dah berak.... Bila aku dah siap salin Rafiq, KRZ pulak ke toilet.... jadi sempatlah aku snap gambar2 ni..... Aku adalah pilih baju untuk anak2 sorang sepasang.... Tup tup waktu nak bayar, rupanya beg duit aku tertinggal kat dalam keta...bergegas aku p amik... sementara menunggu...KRZ bagi anak2 main kat sini..... Kendian, KRZ ajak aku ronda2... katanya kat situ ada Pusat Boling.... beria2 mencari.... last2 jumpa juga tau... inilah dia....Bukannya Pusat Boling, tapi kedai konsep mangkuk jamban....Hahahahaa!!! Terkena KRZ! Terkena jugak aku kerana percaya KRZ!!!!! Kemudian kami pon pulang..... The end....

3 comments:

Arechick Lana said...

kedai konsep mangkuk jamban??kat malaysia pon ado yer??ingatkan jepon je.

eee..sumpah acik x kan makan situ!hahahaha

Emy said...

a'ah la.. kat m'sia ada rupenye kedai nie.. emy ada dpt email psl restoran nie.. igtkan kat jepun.. kalo tgk mknan dia pun, dia buat bentuk mcm 't**k'.. x snggup den nk mkn..

Aida Fidah said...

Ntahnya...goli tokak aku bila Amy kata t**k tu....yarks!!! disgusting!!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog