Wednesday, December 24, 2008

GENTING ~ Berakhirnya....

Acara penutup di Genting adalah dengan minum2 di Starbucks Coffee.... Takdelah membeli sorang satu sebab risau tak habis dan membazir, jadi beli satu je Chocolatte Mocha & Sandwich yang panjang lebar namanya....
sori aku tak ingat....
sambil2 makan, tengok Fatin bergayut
kat railing tepi Starbucks tu.... Kami duk luar sebab aku suka suasananya macam luar negara!!!! Sesudah makan semua, kami pun berangkat pulang.... sambil2 jalan melangut tengok atas ada nampak ini..... sangat cantik!!!!
Fatin pun teruja melihatnya.....Pastuh teringat nak posing sefamily, tapi sayang, kalau ada canon mesti lebih cantik kan? Pastuh kami pun turun lagi ke parkir kereta.... Masuk2 keta, baru anak2 teringat susu.... yang berjalan selama tadi tuh tak hingat nak mintak yer..... Ni gambar terakhir aku snap.... Sekian, terima kasih....
Kalut nih sebab nak p skul persiap kelas! Babai.....

1 comment:

Arechick Lana said...

akakkkkkkkkk..next time kita gi together ek.dah lama gak x pegi nih..

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog