Tuesday, December 23, 2008

GENTING ~ Kejutan dari KRZ!

.
Petang Ahad yang lalu, lepas masing2 dah melepaskan rindu dendam pada bantal dan tilam, KRZ bawak aku dan anak2 p ronda2....destinasi tak tau lagi... kami ikut MRR2, nak pg KL nampak awan dah hitam, KRZ terus lagi...aku bajet dia nak p Tasik Titiwangsa la... tapi ia terus lagi.... aku tak bape perasan kerana sambil melayan anak2 aku dengar dia duk cakap dgn kawan2 radio nak bawak kami p pusing2.... Sambil2 aku tanya nak p mana nih? Dia kata saja jer nak pusing2....tup2 aku dengar dia qso kata nak sampai Genting Sempah....Aik? Terus aku angkat muka tengok jalan.... tanya KRZ lagi sekali dia kata saja nak bawak aku dan anak2 p Genting....
YAAAAAAAAHHHHHHHHHOOOOOOOO!!!!!
YABEDABEDU!!!!
Aku belum pernah pergi Genting tau! Cameron pernah la, waktu ikut rombongan sekolah...... Maka dengan penuh semangat aku mengeluarkan kamera dan bermulalah episod perjalanan kami ke Genting..... Jalannya seperti yang anda semua maklum, dah namanya pun Tanah Tinggi Genting.... Mestilah sangat tinggi yer.... oh! betapa riangnya hatiku.... lalalalalala......
anak2 tidur....
sehelai sepinggang jer kami... nasib baik ada spare baju panjang anak2..... Dalam dok lap maut sambil ikan panjat tanah tinggi, tertumpah air minuman KRZ, maka dia pun berenti di tepi jalan....Sempatlah aku mengambil beberapa keping gambar...
.
pemandangan....pokok paku pakis...(yang sangat besar tau!)
.
dan kekasih hati yang terchinta.... lap u! lap u!
.tq sebab buat surprise yang sangat2 menggembirakan hati aku....
.
Dah sampai puncak, jalan dah berkabus....Adussss!!!! Sejuk!!!!!!
Nantikan: Genting ~ A journey to an excitement!

2 comments:

Arechick Lana said...

perghhh..tetiba ke genting peginya!bkn nk ajak!!!muhahahha

Aida Fidah said...

KRZ memang ada suruh akak ngajak, tapi akak pun tak tau dia nak p situ, dah sampai baru dia soh ajak! Sori ek?

Siap dia suruh akak call kata"kami kat Genting nih!"

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog