Monday, December 15, 2008

Flashback - Singgah di Changkat Jering

Dalam perjalanan pulang dari kampung tempoh hari, aku ternampak ada gerai2 makan di satu kawasan.... yang menarik perhatian aku, ada orang jual sate...mmmmm.... sedapnya.... roger KRZ, dia setuju nak berhenti.... ok...sebelum tu saja nak tunjuk anak2 aku baru saja naik keta masing2 dah tido.... Rafiq dengan tido sambil duduk..... dan Fatin di pangkuan.... KRZ siap pull over lagi sebab nak snap aksi anak2 ni.....di pasar Changkat Jering tersebut kami telah memesan 10 sat-da dan 10 sat-a.... tapi sebelum tu kami makan mee rebus.... punyalah sedap sampai nak habis baru aku teringat nak amik gambor.... hehehehe....Fatin makan kuih ketayap...sementara Rafiq pulak makan apom.... sesudah makan, dengan penuh semangatnya aku beli belacan.... (tak sedor kat umah takdak lesung!!!) dan ikan masin.... lepas makan, kami pun meneruskan perjalanan....sekali lagi Rafiq dodo.... gayanya macam ni pulak!!!

1 comment:

Arechick Lana said...

hahaha..anak2 akak mmg tido secara fleksibel.bagos.letak mana pon leh lelap..huhu

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog