Monday, December 22, 2008

Mari Makan Tengahari Bersama2....

Pada hari Sabtu yang lalu, dah berjanjian dengan kapel2 of the year Acik+Biebo serta Emy+Juan.... Perjanjiannya nak beriadah bermain boling bersama2...Tapi, sebelum itu kami perlu pergi mengisi tanki yang kosong... perjalanan ke restoran tersebut agak lancar, tetiba ala2 jem kat situ terkejut dengan kehadiran kami....Ni ha nama restorennya...kendian acara makan2....Tengok gaya Juan tu...puas aku suruh dia senyum macam biasa, dia mesti nak nganga mulut... itu yang buat gambar dia semacam jer.... Juan, lain kali jangan degil yer, orang kata tutup mulut, sila tutup yer.... Fatin pun beria2 makan sambil tergaru2 idung.... kendian, dah kata nak p main boling kan.... kami harusla menghantar anak2 ke rumah pengasuh....Ni Cik Fatin berusaha menarik tangan mak mengajak ke kedai... dah dapat duit belanja sorang singgit dari ayah....Baiklah, aku tamatkan kisah ini di sini yer..... to be continued.....

1 comment:

Arechick Lana said...

hehe..makan yg setapp..tp knp muke ku spt terencat itu??dapat tempoyak teros mereng!gagaga~

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog