Thursday, December 4, 2008

Roti Canai Tampal di Pekan Koboi.....

Ini adalah kisah yang aku janjikan dalam 2 entry yang lepas....Tiap2 pagi mesti pergi makan kat kedai payung yang terletak di Pekan Koboi ini.... Nama saja kedai payung tapi takde pulak payung waima payung hujan sekali pun tidak ada tau... nama kedai ni sejarah kerana sebelum dibumbungkan, peniaga2 di sini hanya menggunakan payung.... Yang terletak diatas meja adalah nasi lemak bajet....kata KRZ dulu nasi lemak tu siap ada telur rebus.... sekarang hanya tinggal sambal ikbil saja.... Ini pulak Alexis... kerana suka sangat buat aksi Alex jilat Marty dalam Madagascar 1.... usung ke hulu ke hilir kotak pop corn yang dibeli bersebelahan T-BOWL...... Ha... inilah peniaga roti canai tetap di kedai payung.... Abang Pa panggilan KRZ.... dulu KRZ keja dgn dia lama..... Oh! Cara buat roti canai tampal tu? Sama jer macam roti biasa, cuma bila dah siap, tampalkan telur diluar....sangat unik dan sedap.... tamat sudah satu cerita....

1 comment:

Arechick Lana said...

roti tampal adalah roti kegemaranku kak..hehehe

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog